maandag 6 januari 2014

School is cool

 
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat het pas opgengescheurde pak dagen u veel geluk mag brengen. En dat ge niet in vieze dingen trapt dit jaar. En dat de bus altijd net op tijd komt aangereden. En dat er overal en altijd parkeerplaats is. En dat er veel tijd is om te niksen en te lezen en te babbelen, dat ook. Dat laatste wens ik vooral mezelf toe.
 
Want sinds vandaag hebben wij officieel een schoolgaand kind! Een vrolijke, heerlijke, dutloze babbelkous. Dus nu zijn wij van die mensen geworden waarbij de avond van tevoren al 4 outfits, 3 brooddozen, 2 flesjes en 4 tasjes klaar staan.
 
Ja, lieve blogbuiskindertjes, het ritme hier is tegenwoordig strakker dan de billen van Rihanna! En dat terwijl ik eigenlijk niets liever doe dan 's ochtends eerst twee uur in mijn pyjama en met een koffie in de hand in de zetel zitten.
 
Ah ja, ik zou het bijna vergeten! Dat wens ik u ook toe. Veel koffie. En veel slaap.
 
Voilà, dat is dan ook weeral geregeld.
 
Happy 2014!

6 opmerkingen:

gerhildemaakt zei

Schattige foto! Ook voor jullie het allerbeste voor 2014!

Sid Frisjes zei

Ha, strakker dan de billen van Rihanna. Wil jij in't vervolg mijn witzen schrijven, dan moet ik daar niet meer over nadenken :-)

Sarah zei

Dankjewel Gerhilde!
En Sid, wat schuift dat?

Lies: zei

Als ge al die brooddozen maar niet uit de boekentassen vergeet te halen met dat strak ritme van u, ik kan u levendig vertellen wat daar na enkele weken in groeit! Veel van alles wat ge wenst in 2014!

Saartje zei

Fijn 2014!
Saartje

http://saartjeathome.blogspot.com

Sarah zei

Hola! Een Gelovige!