woensdag 20 november 2013

3 op een rij


Ongeveer een jaar geleden zaten wij in Utrecht
en daar zagen wij 3 gestapelde dozen.
Zoals deze. Supermooi!
Net als het prijskaartje (bijna 400 euro).
 
 
Dus besloot ik: dat doe ik wel even zelf.
(Sorry, designer)
 
Men neme:
- mdf
- houtlijm
- nageltjes
- 1 handige opa
- veel tijd
- leuke kleurtjes verf
- 1 spuitbus vernis
 
 
'Even' werd een jaar, maar hey,
nu staan de opbergdozen toch maar mooi te wezen in onze living!

 
Want als dat kleine gespuis dan toch heel uw living overneemt,
dan is het wel zo tof als het er een beetje leuk uitziet ook.

 
Nietwaar?

15 opmerkingen:

boomie zei

Tzal wel zijn! Echt héél mooi gemaakt!

B. zei

Supercool! Kan ik ze bij jou bestellen? :)

Nele zei

Heel tof Sarah. Ik vind de jouwe ook veel mooier dan het origineel. Ik ga eens heel lief vragen aan mijn houtbewerkende broer of hij iets van die aard kan fiksen voor Paulien. Een gepikt idee mag ook weer verder gepikt worden, niet?

Sarah zei

Merci! En tùùrlijk! Ik noem het niet 'pikken' maar 'inspiratie'. ;-)

Juffertje in het Groen zei

Leuk gedaan!

Sarah zei

Ok, B., dat is dan 400 euries. ;-)

Little Miss Pineapple zei

oooh mooi! mijn houtbewerkende echtgenoot zoekt werkjes, ik zet dit bij op mijn wensenlijst!

Juffrouw Sanseveria zei

Oh, die zijn echt tof! Leve de handige opa!

kelly zei

moooh zo leuk!

noeks zei

Super mooi zijn ze en handig gedaan zeg!

Anoniem zei

Mooi geworden.

Ri zei

Beter goed gejat, dan slecht verzonnen. Ze zijn heel erg leuk.

Ri zei

Beter goed gejat, dan slecht verzonnen. Ze zijn heel erg leuk.

Anoniem zei

Supercool indeed :-) Was duidelijk het jaartje wachten waard ;-) Kunt ge die handige opa ook af en toe uitlenen ;-) ;-)
Lucy
xxx

Tierlanntijntjes zei

Mooi mooi mooi! Vakmanschap!